Financial Controller
Stilling slået op 06-12-24
Økonomi og administration i moderne vækstvirksomhed
Hvad kan du forvente?
Glaseksperten har gennem en længere periode oplevet solid vækst, og ambitionen er at fortsætte denne udvikling i de kommende år. Du bliver en del af en moderne virksomhed med store ambitioner, hvor vi handler hurtigt og effektivt.
Vi investerer hvert år betydelige beløb i både vores produktion, digitalisering, bæredygtighed og medarbejdere, hvilket gør os til en af Europas førende virksomheder inden for glasbearbejdning. Du vil få en flok dedikerede kolleger, som brænder for deres arbejde, er dybt professionelle, men som også er festlige og hyggelige, når arbejdsdagen er slut, og vi mødes i sociale sammenhænge.
Hos os har vi en uformel tilgang til hinanden og et fladt hierarki. Vi forventer, at alle siger til, hvis der er plads til forbedring – det er sådan, vi bliver bedre sammen.
Du kan forvente, at vi klæder dig godt på til opgaverne, men vi har også høje forventninger til dig – for vi VIL stille med det stærkeste hold.
Hvem er du?
Du har en solid forståelse for forskellige økonomiske discipliner og erfaring fra en økonomiafdeling. Alternativt arbejder du måske i dag i et revisionshus. Du kan se dig selv som en del af en af områdets største produktionsvirksomheder, hvor du bidrager positivt med din struktur, erfaring og ikke mindst din personlighed.
Du synes, det er spændende at være på et vinderhold og at udvikle både dine egne opgaver og virksomheden. Samtidig trives du også med de rutineopgaver, som hverdagen bringer.
Fagligt har du erfaring og kompetencer inden for Excel. Det er en stor fordel (men ikke et krav), hvis du har arbejdet med Business Central eller Dynamics NAV.
Eksempler på opgaver og hverdag
- Finansbogholderi – daglig bogføring af ind- og udbetalinger samt kontering og afstemningsopgaver
- Håndtering af købsbilag og kreditorer, herunder fakturaregistrering i Document Capture
- Håndtering af lagermodul og matching af købsmodtagelser med leverandørfakturaer
- Assistance ved udarbejdelse af månedsrapporter
- Ad hoc administrative opgaver
Er du klar til at blive en del af Glaseksperten A/S’ rejse?
Så send din ansøgning og CV til [email protected] senest den 20.12.24.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til regnskabschef Peter Rostrup Hebo på +45 28 97 85 49
Vi glæder os til at høre fra dig!
Arbejdssted: Hjørring
Ansøgningsfrist: 20.12 2024
Bliv en del af Glaseksperten
Glaseksperten A/S er en dansk producent af glas til bolig, erhverv og offentlige bygninger med hovedsæde og 20.000 m2 stor produktion i Hjørring. Virksomheden beskæftiger 130 ansatte og har mere end 30 års erfaring med levering af glas i både Danmark og på eksportmarkederne.
Glaseksperten tilbyder fleksibel og hurtig levering af kvalitetsglas med et af branchens bredeste sortimenter inden for bl.a. glas til indendørs og udendørs anvendelser, herunder også løsninger inden for termo, print, lyd, brand- og personsikkerhed.
Hos os tager enhver beslutning og løsning afsæt i vores 3 P´er: Passion. Personlig. Professionel. De er rettesnor i vores forhold til hinanden, vores kunder og de løsninger, vi skaber.
Lad os skabe resultater sammen
Vi er klar til at hjælpe dig med at vælge den rigtige glasløsning til netop dit projekt.